Wycieczka klas 2AR i 2L w Pieniny

Klasy 2AR i 2L dzięki programowi Poznaj Polskę,  wyjechały na wycieczkę w Pieniny. Połączyliśmy wysiłek fizyczny z atrakcjami turystycznymi okolic Zalewu Czorsztyńskiego i przeżyliśmy niezapomniane chwilę. W Zagrodzie edukacyjnej Willa Jasna poznaliśmy zastosowanie ziół oraz sposoby ich rozmnażania. Z rozpędu po długiej drodze autokarem, weszliśmy spacerkiem na górę Wdżar. Drugiego dnia przejechaliśmy najpiękniejszą trasę  rowerową  Velo Czorsztyn – 35km dookoła Zalewu Czorsztynskiego, a następnie przeprawiliśmy się na drugi brzeg tratwami podziwiając Zamki w Niedzicy i w Czorsztynie. Następnego dnia z uśmiechem i pieśnią na ustach,  prowadzeni przez świetnego przewodnika p. Zbigniewa Konopkę zdobyliśmy pasmo grórskie Trzy Korony i Okrąglice – pogoda dopisała, więc widok wynagrodził nam cały wysiłek wspinaczki. Podczas wyjazdu był też czas na zwiedzanie – Zamek w Czorsztynie, Muzeum Pienińskie, Muzeum w Krościenku, Zamek w Chęcinach, Osada Czorsztyn oraz Kraków. Mimo tak wyczerpujących planów w ciagu dnia,  wieczorem nie zabrakło sił na dyskotekę i tańce. Dzięki gościnności wspaniałej gospodyni Willa Pienińska w Kluszkowcach, mieliśmy cudowne warunki do regeneracji, odpoczynku i zabawy. Na pewno tu wrócimy!