Wycieczka klas 1D, 3C i 3E do Czech

W dniu 4 czerwca 2024 uczniowie z klasy 1D,3C i 3E wyjechali na 4-dniową wycieczkę do Czech. W pierwszym dniu wycieczki po 10-godzinnej podróży uczniowie odbyli rejs po Wełtawie i zakwaterowali się w hostelu. W drugim dniu wycieczki natomiast odbyło się zwiedzanie Pragi. Zaczęliśmy od wzgórza Petlin, Zamku królewskiego, Małej Strany  po najsłynniejszy zabytek Praski – Most Karola. Trzeciego dnia wycieczki wybraliśmy się do Kutnej Hory. Gdzie odwiedziliśmy jedną z najstarszych bazylik w Europie oraz Kaplicę Czaszek. Po południu wybraliśmy się jeszcze na wzgórze Wyszehrad, by zobaczyć tam najciekawsze zabytki, który do których należą Kościół Świętego Piotra i Pawła, najstarsza w Pradze Romańska Rotunda Świętego Marcina, Diabelski Słup. Następnie na koniec dnia wybraliśmy się, by podziwiać nocą Pragę. Ostatniego dnia w drodze powrotnej zobaczyliśmy skalne miasto Adrspach tuż przy polskiej granicy. Pogoda nam bardzo dopisała i udało nam się zwiedzić wszystkie zabytki. Opiekę nad uczniami sprawowali pani Marzena Augustyniak-Chojecka wychowawca klasy 3C, Pani Anna Bombińska-Sołtys wychowawca klasy 1d i Pani Elżbieta Gałązka nauczycielka chemii.